Памятаецца, яшчэ ў мінулым годзе газета ўздымала пытанне аб тым, што праблематычна дазваніцца ў ЖЭУ, каб паведаміць паказанні лічыльнікаў вады. Камунальнікі аператыўна адрэагавалі, паведаміўшы, што прымаюцца захады і будзе задзейнічаны яшчэ адзін нумар тэлефона.
З таго часу шмат вады выцекла з кранаў, а праблема застаецца. Два дні я круціў дыск тэлефона, набіраючы 3-31-98, а ў адказ толькі кароткія гудкі. Скажуць, пенсіянер можа сабе дазволіць такую марную трату часу. Але ж пенсіянеры таксама людзі, не сядзяць яны склаўшы рукі. А як тады быць чалавеку, які знаходзіцца на рабоце і пад рукой няма тэлефона?
Ці не зручней і прасцей рабіць аплату за карыстанне вадой праз пошту, як за электраэнергію? Прыходзіш, называеш папярэдняе і апошняе паказанні лічыльніка, плаціш грошы – і ніякіх праблем.
Я. НІКІЦЕНКА, жыхар г. Хойнікі.